segunda-feira, março 12, 2007

Think of Me






Think of me, think of me fondly
When we've said goodbye;
Remember me, once in a while
Please promise me you'll try!
When you find that once again you long
To take your heart back and be free,
If you ever find a moment
Spare a thought for me

We never said our love was evergreen
Or as unchanging as the sea
But if you can still remember
Stop and think of me
Think of all the things
We've shared and seen
Don't think about the way
Things might have been!

Think of me, think of me waking
Silent and resigned;
Imagine me trying too hard
To put you from my mind
Recall those days,
Look back on all those times
Think of the things we'll never do!
There will never be a day
When I won't think of you!

Flowers fade, the fruits of summer fade
They have their season so do we;
But please promise me that sometimes
You will think of me!

Pense em mim, pense em mim carinhosamente
Quando dissemos Adeus;
Lembre de mim, de vez em quando
Prometa-me que tentará!
Quando perceber que mais uma vez anseia
Por retomar seu coração e ser livre,
Se você puder encontrar um momento,
Reserve um pensamento para mim.

Jamais dissemos que nosso amor seria sempre juvenil
Ou constante como o mar,
Mas se você ainda se lembra,
Pare e pense em mim!
Pense em tudo
Que compartilhamos e vimos
Não pense sobre o modo
Como as coisas poderiam ter sido!

Pense em mim, pense em mim acordando
Em silêncio e conformado;
Imagine-me tentando demais
Tirar-te da minha mente...
Rememore aqueles dias,
Olhe para trás em todos aqueles instantes
Pense nas coisas que jamais faremos!
Jamais haverá um dia
Em que eu não pense em você!


As flores murcham, os frutos do verão se caem
Eles tem sua estação, e nós também;
Mas por favor prometa que, as vezes,
Você pensará em mim!



-- from "The Phantom of the Opera"

Nenhum comentário:

Pesquisa google